A dark night at the hotel

Haha, jag var med om något läskigt första natten jag jobbade nu.
Innan jag gick iväg till jobbet så kollade jag och Ullis på skräckfilm. Den var inte så jätteläskig egentligen, men kom in i "kolla över axeln-mood". Så jag kom till jobbet och böt av Mira. Efter ungefär en halvtimme så var jag tvungen att kopiera några papper och när jag tryckte på start-knappen så dog hela skrivaren tillsammans med alla lampor i lobbyn. 

Hej rädda kille!

Det tog ungefär tio sekunder innan nödbelysningen gick igång så där stod jag halvt livrrädd i mörkret och trodde att någon skulle hoppa fram och vifta med en kniv. Som tur var så fick jag ta i Mira som berättade var säkringarna satt, så det var inte så farligt ändå. Men rädd, det blev jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback