4,8 – 32,2 mm

Har min första tidiga vakt i dag sedan 2 december, känns aningen ringrostigt men det går helt fint!
Massor med trevliga gäster som frågar om restauranger, saker att besöka och när bussarna går. Lite skillnad mot natten då det oftast är vilken pub som har öppet längst, haha!

Imorgon ska det regna, tror jag i alla fall. Som rubriken säger så är de nog lite osäkra på nedebördsmängden. Antingen så regnar det nästan inget alls (för att vara stavanger), eller så blir det översvämning. Hoppas på det sista, kul med lite spänning i vardagen!

Ikväll blir det fest, jordbærfest på en jordgubbsodling. Lite ironiskt nog är det helt slut på jordgubbar. Ingen dricka för mig dock, ska köra bil och på jobb kl 7 imorgon. Ska bli mysigt ändå!
 
Det blev en liten omställning att börja jobba dag kände jag, ögonen går nästan i kors och jag känner i hela kroppen hur trött jag är. Men jag kämpar på och försöker ställa om kroppen på dagrytm igen, ska nok inte vara något problem det!

Hoppas alla där ute får en fin dag, det tänker i alla fall jag ha! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback