Sorryyyyy

Nu har jag inte skrivit på jag vet inte hur länge, men det var väl dags igen nu kände jag!
 
Livet flyter på som vanligt i Stavanger, jag jobbar på och har kul. Ser fram emot maj då jag ska få åka på lite semester, det ska bli oerhört skönt! 
 
Just nu är jag inne i en liten "skriva på bloggen svacka" och har lite idé torka, men jag skriver när jag känner för det. 
 
Jag har snart bott här i 5 månader, helt sjukt vad fort tiden går!! På den tiden har jag hunnit med att besöka en hel del uteställen, fått nya vänner, en aldeles amazing och perfekt pojkvän och ett ställe att bo på 7 min promenad från centrum. Önskar bara att jag kunde ta och flytta hit alla jag saknar från Sverige så de får uppleva det tillsammans med mig. 
 
Jag lever, jag är frisk och mår bra, alldeles utmärkt bra! 

Nu ska jag springa iväg på nattrundan, laga frukost och jobba ytterligare någon timme. Sen när alla börjar jobba kl 7 och har en jobbdag kvar av veckan, då tar jag långhelg!

Tills vidare, ha en otroligt fin påsk, så hörs vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback