Tacotisdag på en måndag

Här i Stavanger så brukar svenskarna jag bor med (som för övrigt är de bästa svenskarna) ha tacotisdag. Men Frida åker hem imorgon så det fick bli tacotisdag på en måndag istället. 
Åkte bil ut till Frida och Trond i Forus och sitter nu och väntar på att jenterna ska komma så att vi kan börja äta, är utsvulten! Har inte ätit något än idag, bara druckit kaffe. Det blir lätt så när man jobbar natt och sover fram till 15 på eftermiddagen. Men jag ska bli bättre på det har jag lovat mig själv, vill inte hamna i något dåligt mönster när det gäller mat! Inte bra! 

Annars så har jag haft en rolig helg med utgång både fredag och lördag, funnit en ny norsk vän som heter Mari som är helt crazy. Jag, Ullis och Gustav hade även en heldag med soffläge framför vänner på tvn. En bra helg helt enkelt som förhoppningsvis leder till nya äventyr! 

Trond står och steker köttfärsen nu, skulle kunna döda för att få börja äta! Det luktar alldeles för gott! 
Iväg på jobb sen, första natten efter långhelgen, ska försöka knåpa ihop något inlägg då också och hoppas på att brandlarmet inte går på i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback