Framme!

Oj, det blev några dagar utan inlägg nu!
Jag har haft en del att göra om jag säger så! Packa, städa lägenheten, säga hejdå till alla, personalfest... ja det är bara några saker av vad jag har gjort de senaste dagarna. Nu är jag i alla fall framme i Stavanger efter en tripp till Köpenhamn i 35 min. Bagaget fastnade i Köpenhamn men det kom utkört till dörren igår kväll.

Igår fick jag en rundtur i byen (läs stan) av Ullis. Supermysig stad det här! Åt en BigMac på McDonalds för 87 NOK, galet!
Fick lära mig att det inte heter plusmeny här om man vill ha det, då hon i kassan frågade om jag ville ha en stor eller liten BicMac.. jag kollade frågande på Ullis. Haha!

Idag var det tidig morgon och jag traskade iväg till Comfort Hotel Stavanger till 07 imorse. Möttes av en supertrevlig tjej som heter Mira som jag har haft upplärning med idag. Det blev en hel del skratt och många nya saker att lära. Sen kom receptionschefen Martin och gav mig en rundtur och visade mig alla vrår av hotellet.
Alla har varit så trevliga och det känns verkligen superkul att jag trivs så bra från dag ett! Det här kommer bli superbra!

Var även förbi hotellet för ett tag sedan och fick anställningsavtalet och träffade hotelldirektören. De hade ordnat en pepparkaksfest för anställda och deras barn där de gjorde pepparkakor, koseligt!

Det händer mycket idag, kl 21 ska jag iväg ner till stan igen och blir bjuden på en julkonsert av jobbet där bla Alexander Rybak uppträder.

Det ska bli skönt med sovmorgon imorgon då jag börjar kl 15. Det är nog jobbigt för hjärnan att lära sig nya saker, prova på att lära dig nya saker på norska, då brinner det i huvudet ;)

Hoppas alla där hemma, och alla som läser, har det bra, för det har jag! :)

Kommentarer
Postat av: janie panie pa pa pa partyhorse

Låter helt underbart vännen! Första arbetsdagen utan dig igår va helt bedrövlig, usch vad jag kommer sakna dig men det känns så skönt å höra att du har det grymt! Kommer och övernattar hos dig snart, trust me :) ses när du kommer heeem, puuuuss!! <3

Svar: Naaw, saknar dig med Janie!! Ja det tycker jag att du ska! :) piss! <3
jockeahlen

2013-12-03 @ 05:23:00
URL: http://janies.blogg.se
Postat av: Fredrik

Härligt att det har gått bra! :)

2013-12-03 @ 10:07:13
URL: http://www.finest.se/fredrikbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback