Morgonmys

Här ligger jag fortfarande i  sängen och latar mig. Det är skönt att jobba kväll hela veckan då jag får sovmorgon varje morgon. Musik och ett varmt täcke, det är bara sällskap och kaffe som saknas. 

Fick precis ett samtal från hyresvärden, tjejen som bor i lägenheten nu har fått mitt nummer så hon ska höra av sig så att vi kan göra upp om inflyttningen. Hoppas hon flyttar ut imorgon så jag kan flytta in! Nu vill jag bara ha det gjort, jag orkar inte vänta. Det har inte ens gått en vecka sen jag fick lägenheten, men jag blir lite smått otålig. 
 
Idag är det Kanelbullens dag och jag fick precis ett mail från jobbet att de har fixat bullar till alla som jobbar idag. Hoppas det finns en kvar till mig när jag börjar runt fem! Annars har dom specialpris på pressbyrån, så jag får väl springa dit. 
 
Nu ringde hon som har lägenheten precis, jag ska dit och kolla om det är några möbler jag vill ha. Nu blir det en snabbdusch och frukost, ska vara där om en timme!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ligger lägenheten ?:D

2012-10-06 @ 00:25:01
URL: http://Bjohanna.blogg.se
Postat av: malin

snart fyra månader sen du skrev sist... :'(

2013-01-25 @ 09:41:10
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback