Nu är det över!

Nu är valet över, snacka om skitval! Men på grund av reglerad uttryckandefrihet av min mamma så får jag inte skriva vad jag vill här.. Men jag kan säga att om fyra år så har de blå förstört allt som de röda har byggt upp. De som röstade blått och klagar då får skylla sig själva.

Jag kan säga att jag är lite besviken på hur det blev, att fler inte inser var vi är på väg. Och nu har SD kommit in också, vilket man kan säga vad man vill om.

Nu bli det övningskörning, bilen är äntligen lagad! :) Sen ska jag till församlingsgården på kör :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Det är bara så pinsamt, man fattar inte. Sveriges befolkning är idioter, så enkelt är det.

2010-09-20 @ 20:17:46
Postat av: mamman

Visst är jag hemsk :D

2010-09-21 @ 09:17:05
Postat av: lovisa

fail till valet.

2010-09-21 @ 11:47:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: malin

lite pinsamt, man kan alltid hoppas att sd gör bort sig och försvinner om fyra (långa, grå, jobbiga, förjävliga) år.

men NÄSTA TEMA FIKA! :D :D snälla? (:

2010-09-22 @ 13:51:17
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback