Sjuk + Gratisbio

Tror jag börjar bli sjuk på riktigt nu. Riktigt ont i halsen och hosta.. På min lediga dag och allt imorgon.
"Å nej, inte blod på min födelsedag!"

Var på stan tidigare idag med Gabbe, så vi träffade Kent (vår gamla musiklärare) och hade en trevlig pratstund :) Jag träffade Erik också, det var ett tag sen. Har försökt fått tag på honom, men han laddade inte mobilen ;)

Kom precis hem från Gabbe, vi åt fruktsallad med glass och kollade på tv, gott :)

Om allt går som det ska så ska jag få hem min biobiljett imorgon, den jag får från GratisBio. Så ni får se bildresultat imorgon, så kan ni ju bli medlem ni också, och samtidigt tjänar jag på det, plus att ni får mer startpoäng! :) Om ni vill redan nu är länken bilden här under :)



Kommentarer
Postat av: Pamela

Usch vad tråkigt. Då förstår jag att du inte orkar plugga ibland. :(

haha

2010-05-25 @ 22:51:06
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback