IG på mig!

Fick tillbaka matteprovet idag, IG! Blä på det! Men jag hade bara 2 poäng under G. Kan förövrigt säga att jag läser Matte D på halva tiden av vad man ska läsa, tror jag. Vi läser fort i alla fall, så det är ingen lätt kurs. Speciellt inte när matte inte är min grej. Men jag pratade med Karolina, min lärare, så jag skulle få någon restuppgift så det var inte så farligt ändå.

Har gjort ett Historieprov idag, det gick bra tror jag. Det kändes som det i alla fall. 8 frågor om världskrigen. Man får hoppas på det bästa!

Har varit på församlingsgården idag igen. Det var säsongsavlutning för faddrarna, så det var korvgrillning, brännboll och sång :)

Ska gå över till Gabriella nu, hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Det var så lite så :)



Taaack :D



Trevlig helg!

2010-05-28 @ 10:21:56
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: En bögs liv

Precis

2010-05-28 @ 11:44:07
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback