God "morgon"!

Haha, jag vaknade lite sent idag. Men jag har hunnit färga håret och spelat Uno med Gabbe i alla fall :)

Igår när jag skulle till bussen såg det ut såhär utanför dörren..





Måste säga att det såg lite roligt ut med tre 15 meter höga tallar liggandes utanför gården på asfalten. Haha, blev lite paff. Men det är bra, för nu har vi sol på framsidan, det har vi inte haft på ett antal år, pga att styrelsen inte kunde bestämma att dom skulle ner. Så dom som bor i dom andra längorna röstade för att dom skulle vara kvar, eftersom det inte påverkade dom. Men nu har vi gjort en ny omröstning, så nu har vi sol! :D Det är jätteljust hemma nu! :D

 




Snart ska jag iväg till Gabbe igen, vi ska på Joe Labero i Sanviken ikväll, ska bli riktigt kul! Sen blir det filmkväll hos henne! :)

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Taack :) Hoppas du inte hade sämre väder än mig. Det åskade och blixtra och ösregnade igår nämligen ;P Hade du en bra fredag då? :)

2010-05-29 @ 12:02:56
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: malin

snoooo en! fram med pyntet, tadaaaaa! en perfekt juligran!

2010-05-29 @ 23:37:30
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback