Färdigpluggat

För första gången på länge har jag inte halvpanik inför matteprovet. Jag läste igenom allt nu, känns som om jag har lite koll i alla fall! Så jag klarar nog godkänt :) Mer har jag inte tänkt mig heller, är inte lika mattestörd som Leo ;)

Av någon anledning låg Sally (vita hunden) kvar nere i vardagsrummet under bordet, dom som alltid sover inne hos mamma. Så jag fick gå ner och hämta henne, jag tror hon är för lat så hon orkade inte gå upp. Så hon fick snålskjuts med mig upp :) KnäppSally :)

Har ont i halsen och hostar, hoppas jag inte blir sjuk, nu när jag är ledig på onsdag också. Kan gärna bli akutsjuk imorgon, så kan jag göra matteprovet någon annan dag. Fast det är nog lika bra att göra det imorgon, så har jag det gjort :)

Nu piper Sally och vill ut ur mitt rum, måste gå och öppna dörren.. Hon är inte så smart och kan öppna den själv (inte tillräckligt hög heller för den delen).

Godnatt, hoppas du drömmer om att du hittar en skatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback