Torsdag = Jobbig dag

Torsdagar är dom jobbigaste dagarna. Vi börjar 09.25 och slutar 17.00 och sista lektionen är historia i 3 timmar. Sen ska man hem på bussen som alltid är full ocskå. Nog gnäll från mig, fick sluta tidigare idag, kändes ruskigt skönt, kan ändå inte jobba så bra på lektionerna. Det är inte alltid så lätt att läsa och skriva i ett klassrum med massa andra som väsnas. Speciellt inte om det inte är klassen utan på individuella valet.

Fick en förfrågan om att hjälpa en person med bloggdesignen, det ska bli kul :)

Jag har faktiskt varit duktig och städat lite på mitt rum, tar man lite i taget så kanske det finns en ljus framtid för mitt rum ändå, så slipper du ju klaga mamma (Lovar att hon läser).

Imorgon är det fredag, den skönaste dagen på hela veckan. Vi har fått ett nytt schema, vi har bara individuella valet, som är mellan 08.30 och 10.30, sen slutar vi! Så det kommer nog bli många slappa fredagar med fika på stan. Men det blir ju ganska dyrt, får börja ta med mig kaffe och ta någon använd kopp vid något bord, hälla upp liiite kaffe i botten och lotsas att jag dricker ur den, fast jag dricker ut muggen jag har innanför jackan ;)

Nej nu ska jag fortsätta städa, hejdå

Kommentarer
Postat av: mamman

Den ljusa framtiden tror jag inte på :D

2010-03-26 @ 11:31:18
Postat av: mamman

Framtiden ser mörk ut....för rummet alltså :D

2010-03-26 @ 11:32:56
Postat av: nath

fin blogg =)

2010-03-27 @ 21:30:37
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback