Rastlös

Nu har jag suttit i min säng i snart två timmar utan att ha gjort något, jag blev dissad för en fest av mina trevliga kompisar. Så jag sitter här och ruttnar bort, började fundera på vad jag kunde göra, men kom inte på något, så det blir vell till att gå och lägga sig irriterad! Dessutom så gick provet inte bra och på bussen satt en gubbe som luktade som om han hade rökt konstant i 50 år, han hade även en genomskinlig plastpåse med rå strömming i. Tänk er den luktkompinationen! Jag var irriterad redan innan det. Nej usch nu ska jag dra täcket över huvudet och dö medans mögelsvamparna äter upp mig långsamt !!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, låter som ett inlägg som skulle kunna komma från mig men när det nu inte gör det är det lite roligt ;)

2010-03-20 @ 10:09:58
URL: http://itsemelie.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha ;) faktiskt :D

2010-03-21 @ 21:11:05
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback