Packning pågår!

Packar ner alla mina saker i min väska och funderar på hur jag ska få ner allt.. Om jag trycker ner det så kanske det går. Det är tur att vi får låna täcken och kuddar där vi bor, annars hade jag behövt en större väska.

Kamera             
Underkläder      
Tröjor              
Byxor              
Duschgrejer     
Sängkläder      
Tandborste &
tandkräm         
"Finkläder"        
Tågbiljetter        
Mobilladdare        
Kameraladdare
Dator+laddare  
Massor av
andra grejer    

Ganska bra att skriva så jag kommer ihåg, nu måste jag gå till Gabbe och hämta några grejer som jag har där.

Kommer att blogga från Göteborg med bilder också, så alla ni här hemma kan se vad vi gör :)

Jag och Frida ska Twittra när vi är i Göteborg om nästan allt vi gör, så där kan ni följa oss óch våra tokigheter live från Göteborg på world wide webb!! Här går man in då: http://twitter.com/EnRandigDag

Ha det bra så länge, så hörs vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback