Hemma :)

Nu är jag äntligen hemma! Efter många timmars resande hit och dit. Jag och Gabbe kom hem till gävle ungefär kvart i sex på fredagen. Vi fick sällskap av Johan i bilen, pappa kom och hämtade oss som tur var! Jag kom hem, panik-ompackade, duschade och slängde i mig mat på ungefär en timme, för vi skulle iväg på läger med Sku till Ockelbo :) Så jag ringde Ewa som skulle skjutsa dit oss, då har hon låst in sig själv i bilen, hur lyckades hon med det egentligen? haha, hon hade suttit och dansat i bilen till radion, så hade hon kommit åt låspinnen på dörren, sen fick hon inte upp den. Men tillslut så kom hon i alla fall. Så den här helgen har varit fullspäckad med roligheter. Vi har spelat i band, umgåtts med trevligt folk och varit på Ockelbo marknad. Där såg vi Erik och Mackan, dom stod och filmade medans dom sålde sina handdukar med sina ansikten på ;) Haha! Så inatt ska jag få sova i min säng för första gången på länge, det ska bli riktigt skönt! Nu ska jag ner till köket och äta, mamma har gjort Tacos :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback