Hej och hå!

Snacka om att stressa omkring i lilla Gävle! Efter springades med en ledighetslapp i handen över halva skolan begav jag mig till gamla Nynässkolan bakom Borgis för pianolektion. Väl framme blev det strul med nya schemat så nu har jag bytt tid til 17.20 på torsdagar, på längsta dagen. Men jag vill spela så det får bli så.

Sen började jag gå in mot stan mot bussen, som jag antog skulle vara överfull. Jag tror att nästan alla i Gävles skolor slutar ungefär samtidigt, så det brukar bli så. Men som tur var så ringde pappa, så jag gick till Näringen för att få skjuts hem, vilket kändes ganska tungt efter min första gåntur. Det är ju så trist väder så man vill bara vara inne!

Väl hemma blev det god mat, sen var det bara att ge sig iväg igen, nu till församlingsgården för att sjunga. Men nu har jag äntligen kommit hem!

Var precis inne och tittade på en blogg, en tjej som var helt grym på att fotografera! Jag vill också vara det, jag har ju en kamera, men bilderna blir ändå inte lika bra fast vi använder samma kamera... Jag måste träna mer helt enkelt, övning ger färdighet!

Nu är det bara en vecka kvar, sen kommer Madde och hälsar på, det ska bli jättekul :) Längtar!

Nu blir det film, och NU ska jag äta popcorn, har inte gjort det dom senaste gångerna fast jag har skrivit det. Men nu ska jag det! :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback