Fredag

Då har man äntligen fått lite fritid. Jag slutade egentligen 10.30, men vi fick lyssna på en student från Uppsala universitet, ganska onödigt för min del eftersom jag vet att jag vill gå i Göteborg, men man kan ju inte bara gå därifrån.

Nu ska jag ut på en promenad med mina hundar, ska bli skönt att komma ut i friska luften. Sen blir det nog till att kolla på det senaste avsnittet av True Blood.

Imorgon ska vi i kören ha konsert, ska bli roligt att se hur det går, bara att hoppas på det bästa, men det ska vi nog klara. Björn ska sova över här inatt eftersom vi ska vara på plats 10.00 imorgon, blir lite jobbigt att åka från Bomhus annars.

Madde ska komma hit på lovet, om jag har städat mitt rum vill säga, men det ska jag göra :)

Nej nu står hundarna med bena i kors, så nu ska jag gå ut med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback