100

Det här inlägget är det hundrade inlägget sen jag startade om bloggen, det är ganska bra jobbat enligt min åsikt :)

Var ut en sväng med hundarna nu, behagligt kallt var det. Sen idkade min hund vommitage, riktigt vidrigt, blä! I trappen också med värmepumpen bakom.. så just nu sprids den mindre behagliga lukten i huset.
Nog om det möget, på tisdag åker jag och Frida till Göteborg! Det ska bli skitkul! Vi ska till Chalmers, Astrazeneca och göra massor med andra grejer. Det är Göteborgs vetenskapsforum vi ska på, om ni vill kan ni ju kolla vad det är HÄR.

Jag funderar starkt på om jag ska släpa mig ner till micron och poppa lite popcorn, jag tror att det blir så. Så blir det vell att jag kollar på film :)

Imorgon är det skola, kanske inte det mest optimala, men det får duga ;)

Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback