Sista riktiga skoldagen

Hade den sista riktiga skoldagen idag, för vi slutar imorgon :) Så jag hade min matteredovisning idag, den gick tydligen bra, jag var inte närvarande ;) Efter kemiredovisningarna så åkte vi ner på stan och åt lunch på mingel & bar. Grillat kycklingspett med tzatsiki, mums! Efter det lufsade jag och några kompisar runt på stan och kollade på studenternas galna framfart, haha vad roligt vi hade åt vissa!

Här kommer det ett litet smakprov från dagen



Det är roligt att fotografera allt och inget :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Tjabba..!

Allt bra?



Ha en toppen sommar!! :D

2010-06-10 @ 23:27:20
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback