Hackat facebook-konto!

Jag loggade precis in på Facebook, möttes av en något konstig sida där det stod att mitt konto kunde ha blivit använt av någon som inte var jag. Det konstiga med det var att det stod när det var använt och var. 12.42 tror jag det stod, och i USA? Hmm, vad jag vet så var jag inte i USA igår i alla fall. Det känns ju bra att någon kunde knäcka min kod.. Men varför? Hoppas nu att ingen har fått konstiga meddelanden eller liknande.

Idag har vi spelat klart alla föreställningar. Det var riktigt roligt och vi spelade in 3200 kr på 5 föreställningar, det är riktigt bra gjort!

Nej nu måste jag sova, om jag ska orka gå upp imorgon. Det är dagsläger för konfirmanderna nu innan Åre-lägret. Börjar dagen med lekar, maffia och brännboll bland annat :)

Godnatt! :D


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ojoj, det var ju inte så bra :/ Hoppas det ordnat sig nu då iaf och att det inte händer igen..



Kul med lite extrapengar i fickan :D

2010-06-14 @ 19:24:24
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback