Fixat!

Nu har vi fixar Carros present, den blev skitbra, ska avslöja sen vad det var, men det är lite inside-joke, så det kanske inte är så roligt för alla andra ;)

Jag och Gabbe käkade på Max idag, tjocka som vi är, men nu har jag bestämt mig för att jag ska i alla fall försöka hålla mig ifrån dålig mat så mycket det går. Någon gång i bland kan man ju äta det, men inte allt för ofta. Ska börja jogga när sommarlovet drar igång också. Nu när jag har skrivit det här så måste jag ju göra det också ;)

Jag tror jag ska fortsätta kolla på en film nu, som jag såg lite på igår, "diary of a wiping kid" tror jag att den hette. Haha den var riktigt rolig :)

Justja, Jeanette, min engelskalärare var och hälsade på idag, hon hade sin lilla 3-månaders dotter med sig, skitgullig liten plutt! :)

Nej nu ska jag inte sitta här och häcka, ska lägga mig i sängen och kolla på film, Adíos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback