Berit

Sitter bredvid en döende gerbil (sandekorre). Det är Berit, Alexandra döpte dom tre till Berit 1, 2 & 3, nu är det bara den sista Berit kvar, och hon mår inte bra :( Men jag vet inte hur jag ska göra heller, så jag får låta naturen ha sin gång. Hon blev lugnare när jag kom hem i alla fall. Hoppas att hon inte lider, hon verkar bara andas nu i alla fall, så jag hoppas hon sover, så hon inte känner något.

Hon ligger i buren, det ser ut som om hon knäpper händerna och ber, och andas. Jag hoppas att hon slutar göra det snart, så att hon slipper lida. Så det blir begravning imorgon.

Lite dålig stämning blev det, men så kan det bli ibland.

Uppdatering imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback