Lite bilder

Så nu har jag laddat upp bilderna från förfesten vid hillesjön, där ser man hur vi egentligen är ;) Haha, det är lite flumbilder allihop.





Haha, jag gillar bilden på Frida med den enorma vinboxen!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, fick skjuts hem av Mathilda, även in till stan och lämnade några papper på banken och lönekontoret. Men ikväll ska jag gå på bio, får se vilka det blir med, men vi blir i alla fall jag, Frida och Elin, Elaine kanske skulle följa med. Eclipse blir det. Har man läst böckerna måste man se filmerna också :) Plus att jag har en gratis biobiljett :)


Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg! :) hur står det till :)

2010-07-12 @ 14:24:44
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback