Tillbaka efter lite semester

Ååååh vad skönt det var att vara lite långledig! Inte för att jag har sovit så mycket mer egentligen, men jag har slappnat av ordentligt! Var ut på byen med Siri Line i början av veckan, har sett massor av Doctor Who och var ut med Sondre & Co i slutet av veckan. Finfin semester! 

Sitter här på jobbet och det är ganska skönt att vara tillbaka ändå. Tillbaka till rutiner och vardag. Men lite skönt hade det ändå varit med en dag till... men man kan ju inte få allt här i världen! 
Snart blir det frukost här på hotellet och sen är det inte så långt kvar till jag får gå hem och sova. I eftermiddag blir det lite ommöblering av rummet, dubbelsäng ska det bli. Då slipper man ju halvt ramla ur den när man sover ;)

Ja, det var väl allt för inatt, känner att jag börjar bli lite trött så måste fokusera på annat. Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback