Night from hell!

Äntligen hemma, har låst dörren och pustar ut på soffan! 
Jag har haft min hittills jobbigaste natt på jobbet. Det hände en del saker och polisen har varit inblandad, jag mår bra och allt är okej nu, men usch vad jobbigt det var! All energi bara rann ur mig efter att polisen hade åkt iväg och huvudvärken slog mig halvt medvetslös efteråt. 
Men så är det att jobba på hotell, saker händer, det är väl bara att vänja sig och jag är en erfarenhet rikare.

Som tur var så kom supersnälla och underbara Sondre förbi och pratade lite med mig och hade med sig kakor, precis vad jag behövde! Tack fina du!

En supertrött och dyblöt nattvakt drar täcket över huvudet och drömmer sig bort från dumma människor och allt annat ont. Godnatt för mig, god morgon på er! 




Kommentarer
Postat av: Mamman

Puss och kram gubben 😘

2014-03-07 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback