6/8

Okej, allt har gått bra sen incidenten på jobbet och jag har hämtat mig. Sov otroligt länge den dagen och det kändes mycket bättre efter det!

Är inne på 6:e nattvakten nu och det är lite skillnad på att jobba helg och i veckorna märker jag. Lite mer festande och alkohollukt nu på helgen, haha! Men man måste ju få fira att det är helg också, inte sant?
Alla är lite gladare på att prata och skall ut på byen och ha kul, själv sitter jag här med Netflix och Doctor Who och myser. Hittade en kexchoklad hemma också som jag hade tagit med från Sverige, så den sitter jag och mumsar på, svenskt godis <3<3<3<3 Haha!
 
Nej nej, nu blir det ett till avsnitt av Doc Who och sen blir det lite mer jobb! Hade!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback