Operation och skit!

Förlåt för att jag inte har skrivit något, men det har hänt en del grejer.
 
Jag åkte ju hem till Sverige innan jul och redan på torsdagen innan jag åkte så mådde jag lite dåligt, så jag jobbade inte då den natten. På söndagen flög jag hem och när jag vaknade dagen efter så hade jag superont i halsen och det blev bara värre och värre för varje dag som gick. Efter två besök på akuten och ett på familjeläkarjouren konstaterades det att jag hade halsfluss och halsböld. Yaaay, halsfluss för fjärde gången på ett halvår, och halsböld på det. Mysig jul! 
Hur som helst så blev jag inlag för akut operation och blev opererad på fredagskvällen efter jul.
Allt gick bra och jag hämtade mig faktiskt riktigt snabbt. Men jag blev kvar i Sverige, man får tydligen inte flyga när man har opererat bort halsmandlarna pga lufttrycket... Så jag skulle ha åkt tillbaka till Stavanger redan den 2:a Januari, men jag är fortfarande kvar och åker först på söndag. 

Så jag har liksom inte riktigt orkat skriva något, speciellt inte när jag var superdålig. Men nu är jag back on track igen!
Apropå on track så spelade ju jag och Gabriella in en låt för någon månad sen. Nu har jag fått den och även fått en där enbart jag sjunger. Lite för lågt för mig egentligen, men tyckte att det lät ganska bra ändå. Lite surt på några ställen, men vi satte ihop den väldigt fort. 
Jag sjunger och spelar gitarr, enjoy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback