Don't mess with me!

Nattvakten har talat! Försökt inte med något här på hotellet ;)

Jag börjar få lite muskler i alla fall. Tänk om jag skulle börja träna på riktigt, då skulle de börja växa till sig ordentligt de små mucklerna! Det får bli när jag komer tillbaka till fina Stavanger!
Jag ska snart boka resa tillbaka till Sverige för en blixtvisit på fyra dagar i Gävle. Vill ni ses, hör av er! 
Har dock inte mitt svenska nummer i bruk, så det får bli på facebook eller något liknande!

Bjuder på en liten söt tröttnattvaktspännersinasmåmuskler-bild!
 
 
Över och ut för mig, nu blir det att jobba lite mer! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg inte ut att vara så mycket muskler.

Svar: Nej det skrev jag också ;) Nästa gång kan du ju skriva med namnet ditt, svensken med Netcom på mobilen i Norge ;)
jockeahlen

2014-02-11 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback