Invigt soffan

Nu har jag invigt nya soffan ordentligt. Somnade på den efter en lång dag på jobbet vid 10-tiden igår kväll och vaknade av att en något berusad Sondre försökte bära in mig på rummet vid halv 5. Det gick inte så jättebra för honom för att säga det så. Men söt är han i alla fall! Soffan måste ju vara rätt så bekväm i alla fall eftersom jag lyckades sova så länge. Fin är den också!

Känns som att jag börjar få koll på det här med att jobba dag nu också. Lite fler saker att hålla i huvudet, men bra träning på info om Stavanger också. Blir frågad om frågor som jag blir helt ställd av som jag aldrig har tänkt på om Stavanger, men lyckas alltid komma med ett bra svar i alla fall!
 
Jobbar vidare!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback