Bursdagsfeiring

Var hemma hos Isabell & Jeanette igår och firade Jeanette som fyller år idag. Hon blev superglad över presenterna. Av mig och Sondre fick hon hela sjunde säsongen av Doctor Who på blu-ray och Harry Potter-mynt som ser exakt ut som de i filmerna. Alltid kul att ge presenter till folk som uppskattar dem!

Råkade sova till ungefär halv 3 idag, och drog på jobb vid 3. Hoppas jag får sova ikväll bara då jag ska upp tidigt imorgon och jobba igen.
Hemma i Sverige verkar allt flyta på. Mormor ska snart få flytta in i lägenheten och de skulle till kyrkan idag då de läser upp alla namn på de i församlingen som har gått bort. Skulle gärna varit där jag också, men det blir lite dumt att resa i flera timmar en väg för att vara med på en gudstjänst som varar i en timme. Så jag får vara med på håll.
 
Nu har jag bara tre jobbdagar kvar innan jag går på semester, igen. Tyckte det var bättre att ta semester 1 vecka i taget, då har jag ju lite större chans att få fint väder någon av veckorna och jag får vilan lite utspridd. Efter semestern blir det ganska hektiskt. Det är ONS i Stavanger, en oljekongress, vilket innebär att det kommer vara fullt kaos eftersom alla hotell blir fullbokade ett år framöver dagen efter ONS. Det ska gå bra, det ska det, men det kommer nog bli lite att stå i.

Jobbar vidare i ett (förvånansvärt) torrt Stavanger.
 
Ha det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback