Halsont och flyttångest

Dagen började inte så bra. Vaknade och hade otroligt ont i halsen och rätt så hög feber. Men det var bara att knapra alvedon och bege sig mot jobbet. Jag hade velat stanna på vägen och lagt mig på en bänk och sovit lite, men det kunde jag inte göra... det skulle ju i och för sig vara en ganska rolig ursäkt till att komma försent. 
"Nej men jag var så otroligt trött så jag somnade på en parkbänk på väg hit"
 
Idag har det inte blivit så mycket gjort däremot. Jag har plockat undan lite här hemma, lagt upp bilen på blocket och sen har det inte hänt så mycket. Har legat i sängen och satsar på att bli frisk. Imorgon har jag nämligen en liten avskedsfest och måste ju vara pigg då! 

Sömn är viktit när man är sjuk, det är nog den bästa medicinen, så jag tänkte knoppa om ett tag till någon bra film. Hoppas alla ni andra håller er friska och vaknar upp till en underbar fredag imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback