Familjemys

Mamma kom och hämtade mig, Gabbe och två stora sopsäckar med kläder idag. Kläderna ska skänkas bort till Erikshjälpen och fler säckar blir det nog! Kan inte förstå att jag har haft så mycket kläder som jag inte använder! Men nu får de komma till någon bättre behövande! 
 
Bjuden på Tacos blev jag också! Mums! Hela familjen satt tillsammans och åt och pratade om allt mellan himmel och jord, mys! Sen blev den en sväng till Gabbe också med mys framför solsidan och Hellenius hörna. Carola.. jadu, jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Hon är ju en grym sångerska, men ibland tål jag inte henne. Men på senare tid så verkar det som om hon har släppt till lite och blivit lite mer människa. Hon verkar lite mer öppen.
Bara det att hon kom och sjöng på Pride var väl ändå ganska stort? Hon har ju uttryckt sig en aning opassande om homosexuella osv, men hon kom ändå dit och sa att de som var där har alltid varit en trogen publik och att hon älskade alla människor oavsett vad. Jag vet inte.. hon kanske hade ramlat och slagit huvudet i handfatet dagen innan hon fick förfrågan om att sjunga där, eller så har hon vaknat upp. 

Hur som helst så har jag börjat komma igång med allt inför flytten. Imorgon ska bilen besiktas och jag håller tummarna för att det inte är något problem men det, för annars blir jag galen och lägger ut den på blocket för en skitsumma så jag blir av med den!

Avrundar natten med lite kvällshumor som jag hittade på facebook idag. Hur gullig?!
 
 
 
 
Godnatt på er alla där ute, hoppas ni sover gott och vaknar pigga och glada inför en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback