MMIN = Mat mitt i natten

Tänkte precis lägga mig i sängen för att sova...... Hoppsan, jag kanske skulle äta något. Lite konstigt ibland hur man kan glömma bort att vara hungrig. Tror att det kanske var därför jag hade huvudvärk. Duktig som jag var så lyckades jag även göra lite matlåda till imorgon. Fint folk äter ute på lunchen, Jocke har matlåda! 
 
Jag har funderat lite nu, och jag måste bli lite hälsosammare. Jag kom igång med träning när jag hade Cabaret, men nu har jag ju inte det längre, så vad ska jag göra nu?
Jag har börjat gått ganska mycket, men jag vill ha något mer. På mina promenader runt om här har jag hittat ett gym som ligger ca 2 minuter från min lägenhet. Jag har bestämt mig nu att jag ska gå dit och inspektera stället, känns det bra så ska jag köpa ett kort.
Jag tycker egentligen inte om gym, och vill helst inte gå dit själv och bara köra. Men hälsan går först! Dock så är det öppet 24/7. så jag kan ju passa på när ingen annan är där! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, springningen ska jag komma igång med, det är något jag gillar. Vi får se vad tiden har att utvisa!

Nu väntar sängen, jag måste sova, ska upp tidigare än vanligt imorgon. Jag har bestämt mig för att böjra äta frukost! Woop Woop!


Godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: The fucking best yao mannen!

Blogga mer din muppisch!

2013-03-16 @ 05:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback