Kaffeutsikt

Avnjuter mitt morgonkaffe varje morgon (dvs när jag hinner) till den här utsikten, inte helt fel!
 
Jag har riktigt fin utsikt över ån och Gevaliafabriken. Svårt att inte tycka om mitt område. Ena dagen luktar det nyrostat kaffe när man kliver ut genom dörren och andra dagen luktar det godis från Läkerol. 

Har varit ledig i tre dagar nu. Jag känner mig som en helt ny människa! Att få sova så länge jag vill är ju hur skönt som helst! Att kunna laga mat utan att stressa och att kunna ta det lugnt! 
Då har jag ändå gjort massor av saker de här dagarna, singstarkväll med b-rudarna och påskmiddag med familjen. Har träffat lite vänner och kollade precis på Mio min mio med Malin (My partner in crime) och Klara. Mys!

Har mina små voffsingar här på besök nu som ligger och myser i soffan. Alltid trevligt med lite nattsällskap! Länge sedan som jag var med dom så länge. Massor av skinka har de fått också, så de kommer tigga sönder mina föräldrar sen, haha!

Får se vad som händer imorgon då, några promenader med vovvarna blir det, sen ska jag njuta av den sista lediga dagen innan jobbet börjar igen. NU: SATC!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback