Första nattpasset

Jag sitter här i lobbyn nu och har mitt första nattpass. Det är faktiskt riktigt mysigt att sitta här med Janne (som tydligen är ett tjejnamn här i Norge) och ta emot gäster, vissa lite gladare av alkohol än andra! Mellan gästerna är det rätt så lungt och inte så mycket att göra så vi sitter och pratar om allt mellan himmer och jord. 
Jag trivs verkligen här, alla är så trevliga och det är ett roligt jobb med massor av nya saker att lära. 
Tur är det i alla fall att jag har Janne med mig. Ibland får man ju lite hjärnsläpp och vet inte riktigt vad man ska göra, och allt är på norsk, så det gör det hela lite svårare. 
Imorgon blir det andra bullar, då jobbar jag själv för första gången, efter bara tre dagars upplärning. Men det ska nog gå bra. Jag har en så fantastiskt bra chef också, som erbjöd sig att sova kvar på hotellet så att jag kan knacka på om det är något jag undrar över. Helt underbart!
 
Nu blir det att jobba vidare, ha det bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback