#livetleker

Någon gång måste ju allt vända. Jag har ett jobb, jag har köpt en bil och idag fick jag en lägenhet! JAG SKA FLYTTA! En alldeles egen lägenhet, där jag bor själv! Jag ska vara med i en musikal och jag ska snart åka till Israel. Nu är jag sådär härligt förväntansfull och ivrig så jag nästan vill spricka! Går runt och väntar och väntar, på att få flytta, få resa och tills premiären är! Tänkt vad udnerbart livet är ändå!

Så kom och kolla, boka in 12:e Januari i era kalendrar och pallra er dit, det kommer bli spektakulärt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt glad för din skull! Så skönt o höra att det löser sig för dig :) Glöm nu bara inte att du halvt lovat att komma o hälsa på!

Svar: Det ska jag inte glömma! :)
jockeahlen

2012-09-29 @ 03:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback