Dienstag





Efter en jobbdag med praktik (asnice!) så hamnade jag i boulognern med Malin och Wille där vi hejade på deras mamma som sprang vårruset. Vi hade en riktigt mysig fikastund i sommarsolen och jag passade på att glassa lite i brillorna, haha! Efter det blev det filmmys! "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö" (cancer döden knulla kärlek), riktigt bra och konstig film. Jag har dock sett den innan, men lite halvt om halvt på bussen till Taizé. Tror jag halvsov genom hela filmen för det fattades ganska mycket i mitt minne som jag fick se idag.

Ny dag imorgon, nya möjligheter och saker att se fram emot! Ska ha en riktigt mysig dag!!


PS. Att mysa är mitt nya nöje! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback