Sökt lägenhet

Hoppas på svar! Var inflyttningsdatum första juli, tänk om det skulle bli då att jag har flyttat då, det skulle ju inte vara helt fel!
Men jag ska inte ta ut något i förskott, men det skulle vara riktigt roligt och spännande om det vill sig så!

I övrigt har jag haft en bra midsommar och jag hoppas att alla ni andra också har haft det! Det blev en nykter kväll så när som på provsmakning av tre olika sorters whiskey. Kvällen spenderades i stugan med släkten, men jag var även bort en sväng till Gåsholma och hälsade på Emelie. Mysigt att sitta och kolla på solnedgången vid havet!

Idag har jag huset för mig själv, skönt med lite lugn och ro! Fick nästan för mig att städa nyss men sen kom jag på att det redan var nystädat, så det blev en film istället.
Så nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på Rasmus på luffen, en gammal goding sådär. Får se vad kvällen har att erbjuda, det blir nog bara jag och teven, ensammys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback