Slick slick

Igår satt jag hemma i min ensamhet och kollade på rasmus på luffen och hade allmän tråkigt. Jag kände mig ganska patetisk när jag satt där en lördagkväll och inte hade något att göra. Men sen skrev Ruzanna och frågade om vi skulle ut, ungefär 6 min innan bussen gick. Det var bara att springa det, jag som satt i mjukisbyxor. Snabb måste jag ha varit för ombytt och klar stod jag vid busskuren och fick VÄNTA på bussen. Sen blev det lite förfest hemma hos Rooz och en sväng till interpool innan vi gick till Slick där vi kom in utan att visa leg, på en lördag? Aja, lyckliga sprang vi ner och dansade tills vi höll på att storkna. Där kan man snacka värme! Ut en stund sen in igen och: Dansa, pausa, dansa pausa!

Vilket drag det var alltså! Sitter och väntar nu på att Ruzanna ska lägga upp bilderna från igår så jag har något att lägga in här också!
Men jag mår bättre än jag förtjänar idag! Lite trött, men inte mer än det. Bra där!

Sitter och myser framför en film nu med kaffe också, longing for some company... men det får bli ensammys som igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback