I'm Back From The Dead

Hej hej hallå dagboken... eller något i den stilen! Det har hänt så himla mycket senaste veckorna så jag har liksom inte hunnit med bloggen. Jobbet har kört igång på riktigt och det är jättekul och jag lär mig massor! 
 
Förra helgen var jag i Göteborg med SvKyUnga på Demokratikonferensen och Lilla årsmötet. Sommar i Göteborg är aldrig fel, speciellt inte när man har bra sällskap också! Lite bilder blev det också och jag twittrade halvt ihjäl mig för @svkyungaUppsala. Det blev dock en ordentlig blandning på bilderna nu när jag laddade upp dem, men det är huvudsaken att de syns! Förövrigt tycker jag att det borde öppnas ett Starbucks i Gävle! Helst nyss!


 
 


Imorgon ska jag faktiskt gå upp tidigare än vanligt, jag ska bli hurtig och ska bege mig ut på en springtur! Därför blir det #sovasovasäng nu!


Vill man se lite halvt i realtid vad som händer i mitt liv så kan man ju följa mig på Twitter (@jockeahlen) och instagram också (jockeahlen). Har även Kik också (jockeahlen) om man vill få kontakt med mig!

Sooooovdags, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback