17 mm

Vaknade imorse och kollade på klockan, 05.30... Jag hade ställt alarm en timme för tidigt, suck! Men jag Kunde somna om på en gång i all fall.
Kaffe har jag hunnit dricka också, så nu är jag människa igen. Kaffe är aldeles för underskattat! Kaffe är liksom kaffe, man måste ha minst 73 koppar på en dag! Eller i alla fall 3-4 st. Oftast brukar det bli ännu fler, det är då jag och Malin brukar spåra!

Nu skulle jag behöva lite kaffe intravenöst så att jag vaknar till lite. Men när jag kommer fram till jobbet så finns det förhoppningsvis nybyggt kaffe!

Det ska tydligen regna idag, 17mm.. Helt okej för min del. Lite regn har ju ingen dött av. Jag ska ju ändå sitta inne och jobba. Får se vart jag tar vägen sen, om det blir en sväng till Valbo och byta operatör. Mina telefonräkningar har inte varit speciellt billiga. Får se om det blir bättre med ett annat abonnemang.

Det var värst vad det blev osammanhängande nu. Då kan ni ju fundera på hur det ser ut i mitt huvud på morgon om jag ens skrivit en fjärdedel av det jag har tänkt på.. Haha. Jag och Malin blev kallade störda och knäppa igår, men det visste vi faktiskt redan att vi var. Vi må vara det, men stolta störda och knäppa människor som inte skäms för oss själva! Ibland måste man ju få studsa över torget och ha lite kul, sjunga i regn och vara allmänt flummiga, även om man är 22 och 20 år.

Prova vettja! Ta något skutt när du är ute och går så har du helt plötsligt lite roligare!

Nu börjar bussen närma sig stan, närma sig kaffet på jobbet. Mums! Ha det så trevligt där ute i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback