On the run

Har precis krupit ner i sängen efter en springtur och en dusch, sådär härligt mör i kroppen nu!
Blev aningen chockad när jag mötte fem kor när jag sprang igenom en hage.. visst det brukar vara kor där, men man brukar aldrig träffa på dem. Men nu var det fem stycken som skulle hälsa på mig, och slicka på mig. Haha jag lyckades på något vänster ta mig därifrån i alla fall och fortsätta min springtur. Svisch sa det i skogen när Jocke flög förbi! Jag var så envis så jag stannade inte en enda gång och jag gick bara i fem minuter för att varva ner lite. Bra där Jocke! 
Sen hittade jag en fästing som kröp runt på mitt ben, lagom halvpanik jag fick då! Petade ner den på backen och stampade på den några gånger, sen en gång till för att den hade tänkt bita mig. En fästing mindre! (Tack för applåderna!)

Idag hände något sensationellt, något extraordinärt, något som inte händer så ofta...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ligger redan i sängen! Det har jag i och för sig redan skrivit, men hallå! Kolla klockan! 21:45, det är det tidigaste på, ja, två månader kanske.. härligt! Det blir väl ett avsnitt av någon serie och sen sova som ett litet barn. Imorgon är det jobb igen som gäller, money money! Börjar bli riktigt bra nu, mina tider stiger (eller sänks, beror på hur man ser på saken). Men ett till inlägg hinner jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback