Blå himmel och flygande pirayor

Hallå!
Sitter just nu på tåget påväg till Sthlm, blir en tvådygnskryssning till Tallinn, helt ok!

I helgen var jag på breidagård med svkyunga på "Unga Vuxna". Hade två helt underbara dagar med flygande pirayor och musik. Flygande pirayor är för övrigt bromsar... Sliter av köttstycken från en och svärmar omkring en!

Sen har det varit jobb och After Work och annat mysigt. Senaste dagarna har varit grymma, och då har jag det bästa av den här veckan kvar! Hur härligt som helst!

Jag har bestämt mig nu att jag ska blogga lite oftare, men ibland räcker inte tiden till. Det blir oftare instagram och twitter, heter jockeahlen på båda, så där kan man kolla om man inte hittar något här.

Mer info om resan sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback