The show must go on

Idag var jag, Malin och Klara på Popcult, ett nytt evenemang i Gävle där man kan knyta kontakter inom kulturlivet och träffa människor och få reda på saker man kan göra och få hjälp med att genomföra. Jag och Malin har länge pratat om att göra en vernissage tillsammans eftersom vi fotar så mycket. Vi berättade det för Ellen som också vad där och då hade hon precis pratat med en tjej på Gävle Konstcentrum som sa att de behövde ungdomar till verksamheten. Där kan man snacka om sammanträffande. Haha! Så nu har vi fått kontakt där och vi får se var det leder, väntar med spänning! Jag och Malin blev så inspirerade att vi ska ut och fota imorgon, om det är bra väder förstås. Så kameran ligger på laddning inför morgondagens strapatser.
Idag, igår och dagen före det så har jag sjungit, nynnat, visslat, hummat och sjungit lite till på "The show must go on". Det har hållit på så ett tag nu. Jag, M & K kan inte sluta sjunga på den. Den är riktigt bra, men vi börjar nog bli lite småless på den. Så nu blev det Bohemian Rhapsody också! Jag är nog inne i en Queen-period just nu, bra det! Finns mycket att hämta där!






Nu är det dags att sova i alla fall, sov inte så mycket igår natt så jag får "sova ikapp" inatt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback