Speeed!

Idag har jag hunnit göra mycket! Jag har städat rummet, och det med fart! Efter det så kände jag mig fit for fight och tränade. Lånade lillebrors hemmagym och gjorde massor av situps och armhävningar. Nu jäklar! Haha!
För en halvtimme sen åt jag frukost.. jag gick upp ungefär halv 10. Jag glömde helt bort att äta och jag var inte hungrig heller. Konstigt.. brukar ju vara ganska hungrig på morgonen, sådär hungrig så man inte vill äta för man mår illa. Men inte idag.

Jag ska åka in till stan snart, ska träffa Malin och Klara och sen ska vi iväg till Olofsgården och ha tårtbakartävling. Kul kul! :) Sen på gudstjänsten så ska jag vara "kantor", får se hur det går. Haha! Hoppas jag får träna lite innan.

Åtgång ikväll, är astaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback