Played it till my finger bled

Ouch, har spelat sönder mina finrar tror jag. Inte så jag blöder, men jag har kramp i lillfringret. Illa eller bra? Bra att jag lärt mig spela riktigt bra, illa att jag inte klarar av att spela längre än en halvtimme! Jag tror jag måste skaffa mig en annan gitarr. Kanske kan önska mig en i present. En lite bätrte. Den här är lite konstig och strängarna blir jättehårda. Spelade på Andreas när jag var i Falun, helt annan känsla och det lät bättre och den var faktiskt inte så fasligt dyr.
Jag tror jag skippar beach 2012 och lär mig spela gitarr som ett proffs istället, så kan jag sitta på stranden ändå och spela. Eller så gör jag både och? Ni ska se mina muckler nu! Det börjar arta sig. Och det är ju faktiskt inte så illa att jobba åt Pappa. Betalda träningspass, inte alla som har det!

Ska snart bege mig hem till Gabbe och träffa henne och Emma. De har varit i Indien i en månad. Undrar om de är sådär pepparkaksbruna. Gabbe är nog det, men Emma är jag tveksam på.. hon är av naturen ble... lite mindre brun än alla andra! ;)


Jag känner att jag har fått tillbaka skriften, eller vad tycker ni? Det känns kul att skriva igen, även om det bara är massa svammel. Men det är skönt att få skriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback