Lyckad människa..

Haha, jag blev väckt av mamma halv 11 idag. Hon undrade vad det var som luktade. Det tog ett litet tag innan jag hade vaknat till och kom ihåg att jag och Carro köpte langos på stan inatt. Jag hade tagit med den hem och ställt i mitt rum.. det luktade inte precis supergott idag. Jag tror aldrig jag kan äta langos mer. Det luktar inte speciellt gott om det nu, när man har sovit i lukten en natt. Men men, så supergott är det ju inte, så jag klarar mig nog.
Jag tänker sno bilen från Mamma nu och åka in till stan och fika med Malin och Wille. Men vi dissar Klara eftersom hon ska umgås med sin spanjor som kommer idag. Hon har inte tid för oss på hela veckan, men det är ju hon som går miste om oss, eller hur Malin?

Lalalalala, jag är glad idag! Dessutom så har jag precis tittat klart på Änglagård som gick på sf-kanalen. Första gången jag såg den, ojoj! Så en bra start på en bra dag som jag hoppas blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback