"Godmorgon"

It's a beautiful day
Don't let it get away

Såhär på morgonkvisten runt ett.. 
Jag kände mig ganska otaggad på att kliva upp, men sen tänkte jag "fck this shit, It's a beautiful day, don't let it get away". Så nu har jag sprungit runt och vaknat. Det tar ett tag för mig att få bort standby-läget och i det läget så har jag ett extremt dåligt morgonhumör, tills jag ätit frukost. Men idag har jag inte så dåligt humör, och jag har inte ätit frukost än. Så det är en bra dag ändå! Även om Mamma röck upp dörren och ropade GOOOOOODMOOOOORGOOOOON så att det hördes till Rovaniemi, men det är en bra dag ändå!

NÄR jag flyttar hemifrån så ska jag måla den texten på en vägg. "It's a beautiful day
Don't let it get away". Så att jag blir påmind varje morgon att jag ska ta vara på dagen. Det är inte alltid man gör det. Men det låter väl som en bra idé?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback