Filmmys

Efter att ha hållit i en gudstjänst i Björsjö tillsammans med Malin, Jessica och Klara, som förövrigt var helt awesome, så hamnade jag på filmkväll. Vi kollade på "I now pronounce you chuck and larry", rekommenderar den starkt! Det var en riktigt rolig och bra film. Skrattade många gånger!

Jag fattar inte, vart kommer flugorna ifrån? Borde inte blomflugor vara döda nu? Det är ju ganska kallt. Men jag får aldrig tag på den rackaren heller.. Jag får nog anlita Ludde ändå, flugfångarexperten från Falun!

Imorgon ska jag upp ganska tidigt och möta Carro för en promenad som ska avslutas med Kaffe och Guitarr Hero! Kommer bli asroligt!

Jag tror faktiskt att det är dags att sova nu, eller vad tror ni? Godnatt i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback