Är man förvånad?

Ja då blev man ensam hemma med hundarna då. Lillebror åkte ambulans till akuten för andra gången på typ två månader. Man ska inte spela hockey.. Tänk att jag lyckades lista ut det när jag var liten ;)

Jag vet inte hur det har gått till men de tror att det är något med njuren. Får hoppas på att det inte är så farligt! De skulle bli kvar där över natten i alla fall, så jag är hundvakt! Jag har heeeela huset för mig själv. Synd att det inte var en fredag eller lördag då.. ;) Nej men det är lite tomt faktiskt. Upp tidigt imorgon då och gå ut med hundarna. Jag tror jag ska sätta igång någon film nu och mysa lite med hundarna i soffan!

Kommentarer
Postat av: malin

stackars :(

2012-01-30 @ 23:57:31
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback